Kontakt

Witaj w formularzu kontaktowym SCP-PL! Jeżeli chcesz skontaktować się z Przedstawicielami Administracji SCP-Wiki.net.pl lub osobami odpowiedzialnymi za jej poszczególne aspekty, możesz możesz dokonać tego w jeden z podanych niżej sposobów.

Pomocne może być zapoznanie się ze Strukturą Administracji celem wyboru odpowiedniej osoby kontaktowej.

1. Kontakt bezpośredni przez wiadomość prywatną.

Celem skontaktowania się z konkretną osobą, po prostu kliknij widniejący obok niej przycisk „Kontakt”; zostaniesz przekierowany do tworzenia nowej wiadomości prywatnej WikiDot zaadresowany do wybranego użytkownika. Nawet jeżeli Twoja sprawa dotyczy innego PA, nie wahaj się napisać, każda wiadomość jest traktowana przez nas z należytą powagą i szacunkiem.

Administratorzy

  • Dr-Maxwell1Dr-Maxwell1 — Zajmuje się kontrolą forum i jakością treści publikowanej na witrynie. Kontakt

Moderatorzy

  • ArcydziegielArcydziegiel — Nadzoruje forum, w tym pilnuje poprawności krytyki, jak i prowadzi kontakty ze społecznością. Kontakt

  • BlazingPieBlazingPie — Nasz ambasador na witrynie SCP International, zajmujący się kontaktami z innymi filiami. Możesz kierować do niego wszelkie pytania odnośnie spraw związanych z SCP-INT. Kontakt

Pomocnicy Administracji

  • NeoNixaNeoNixa — Specjalizuje się w redagowaniu raportów pod względem nanoszenia poprawek interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych itp. Prowadzi kontakty ze społecznością, zajmuje się naszym mailem. Kontakt

  • Fs-iorFs-ior — Zajmuje się weryfikacją krytyki, poprawianiem błędów, pomaga przy wszelakich sprawach porządkowych na witrynie. Prowadzi kontakty ze społecznością.Kontakt

Administracja Discorda

Pozostała Ekipa

2. Kontakt poprzez e-mail.

Jeżeli jesteś osobą spoza społeczności i chciałbyś poruszyć daną kwestię (licencja, propozycje, zgłoszenia błędów, wszelkie pytania) bądź z jakiegoś powodu nie korzystasz/ nie chcesz korzystać z konta Wikidot, wyślij do nas wiadomość e-mail. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej, jak to możliwe.

Nasz adres to moc.liamg|pcsailifakslop#moc.liamg|pcsailifakslop

3. Forum

Nasze forum posiada odpowiednie działy, gdzie możesz utworzyć wątek odnośnie danej sprawy. Sprawdź jedynie, czy ktoś już nie poruszał podobnej kwestii i czy Twój wątek nie będzie powtórzeniem istniejącego. Nie przejmuj się jednak, w razie czego nasi PA przeniosą/ scalą dany post.

Mogące zainteresować Cię działy:

  • Uniwersum: napisz tam, jeśli chcesz porozmawiać z innymi użytkownikami odnośnie uniwersum SCP.
  • Pomoc pisarska (pamiętaj jednak, że istnieją osobne działy pod szkice, jak i pod tłumaczenia): idealne miejsce dla znalezienia pomocy w sprawach pisania artykułów.
  • Propozycje: zgodnie z nazwą, napisz tam, jeśli masz jakąś propozycję dotyczącą witryny.
  • Zgłoszenia błędów: jeżeli zauważyłeś coś, co jest nie w porządku, to miejsce dla Ciebie (nie dotyczy to sytuacji niewłaściwego zachowania użytkowników, w tych sprawach kontaktuj się z PA, pomożemy)

4. Discord

Posiadamy swój serwer na platformie Discord, gdzie wiele osób jest obeznanych w temacie SCP. Z przyjemnością Ci pomożemy, ale i spędzimy miło czas, jeśli tam zajrzysz. Pamiętaj, nie musisz być ani użytkownikiem witryny, ani posiadać mikrofonu. Jeżeli chcesz skontaktować się z administracją naszego serwera, a z jakiejś przyczyny nie możesz dokonać tego poprzez Discord, napisz do nich wiadomość prywatną na Wikidot.

5. Kontakt poprzez pozostałe serwisy.

Jeżeli Twoja sprawa dotyczy bezpośrednio jakiegoś serwisu (Facebook, Twitter), możesz napisać tam odpowiednią wiadomość, a osoba odpowiedzialna za ten serwis z przyjemnością Ci pomoże. W ten sposób masz pewność, że Twoja wiadomość trafi do rozeznanej w temacie osoby.

6. Not a Polish speaker?

Don't worry, feel free to send PM to one of our Staff Members, e-mail (moc.liamg|pcsailifakslop#moc.liamg|pcsailifakslop), our Discord #international channel or just use our English forum, here. We shall try our best to help you.