strona ktora jest hubem dado tak
ocena: +7+x
laundrytan.JPG

czesc tak znalazles dom farmaceutyki dado rowniez pralnie i solarium. prosze odwiedz parabank dado i wypozyczalnie vhs, gdy będziesz w miescie.

tak to ja dado oczywiscie dostawca wysokiej jakosci produktów dado. sry za bledy ortograficzne chomik czesto chodzi po klawiaturze i lkaglkja;slfajksdfuk chomk

oh, zainteresowany zobaczeniem kotalogu cennych lekow? tak pokaze ci. dado ma to co naprawia bole w tobie. znowu sry za literowki, klawisz duzych liter dado jest zepsuty.


dado kotalog wspanialych produktow

subtelna radio aktywna potas tabletka przez karkusa, tlumaczyl plonace ciasto
tak to lekarstwo niezbyt lekarstwo ale za to tabletka ktora robi banan i smierc. latwo leczy chorobe o nazwie zycie.

pigulka na stary plonacy konar przez katkusa
hmmmm dado oglada telewizor i widzi reklamy ze starymi ludzmi w wannie i mysli "napalony czlowiek stary czlowiek lubi prze leciec" wiec dado robi lekarstwo zeby robilo stare i napalone.

pigulka czyszczenie rur stolcowych przez sukulenta
dado slyszy jak ludzie mowia "swiat jest gowniany" wiec dado mysli, "jak dado ma pomoc wyczyscic kupo swiat?" na szczescie dado jest madry wiec zrobil tabletke usuwania stolca tak.

dado spanko tabletka na dobranoc przez kapitana kerba tlumaczone przez plonace ciasto
dado lubi dobre drzemki wiec jak ktos mowi dadowi "chce dobre spanko leki" dado mowi "juz zrobilem tak". to lekarstwo dobre jak chcesz dlugo robic z.

dado pralnia i solarium przez sztor m breta
co? to nie pigulka. to dobry dado kapitalizm. nie na sprzedaz. ale mozesz zamowic zadzwon numer 1-800-jestem-dado po dobre leki i jeszcze zeby wyprac cos albo sie opalic.

srodek na porost krolikow przez sorbeta
mala dziewczynka wypadaja wlosy ma bielaczke wiec dado czyni dobro i daje wlosy zajace bielaki. brac mozna tylko jak jestes dzieckiem i nie masz wlosow. jak jestes duzy i wlochaty to robi sie zle.

sok czy cos na energie przez doktora knorra
duzo ludzi mowi "dado jestes nie oryginalny" albo "dado jestes nudny". wiec dado mowi hmm, i dado tworzy napoje na energie dla ludnosci. najlepszy energia sok na swiecie, dobry na kosci.

dado i doktor wondertamten prezentuja zestaw zabawy w doktora przez stryjka ninko
doktor wandertaner razem z dado zrobil dzieciowy zestaw do lekarzo zabawy. zrobione z prawdziwych lekarzowych rzeczy. dado przypomnial sobie ze zabawa nie zawiera zwykle prawdziwego doktorowania, wiec nowy dado produkt naprawia wielki blad.

chodz do dado go przez czandre
najwiekszy dado biznes na swiecie. super makret z nowoczesnymi robotami inspirowany jefem bezosem i jego amazon go. wiekszosc produktow nie dobre ale nadal drogie wiec zmyla twoj mozg zeby myslal ze jednak sa dobre. i dado spiewa przez radio wezel. miejmy nadzieje ze to bedzie dado przelom.

rekin boks(*ale bez pudel tylko z piesciami) przez flapy fekina
dado spolka zoo nie ponosi odpowiedzialnosci za sekretnych agentow bijacych rekiny. czy rekinom nalezy sie po bicie? to jest tak zwana no tajemnica. o i jeszcze, nie oficjalny dado produkt, dado pozwie za naruszanie praw aktorskich ch dado firmy.

dado hamburg i fytki przez nagula
dado zaczyna robic fast fod jak mc donald tylko ze z szybka dostawa. nie mow ze nie mozna wyjsc ze zlej sytuaci bo dado dobry kapitalista bisnesmen ktory jest self med menem tak.

kosmiczny pojadz 2 przez taki sobie bez imienny
dado znowu robi dobro i tworzy dadowa pomoc osobom bliskim smierciowania. nie potrzebny ci lekarz kiedy dado daje ci statek kosmiczny jak elon mozg. czy wiedziales ze czlowieki umieraja w kosmosie? bardzo dobra ciekawostka od dado tak.

dado sprzedarz wszechswiatu przez cryoflagdown
bardzo ekscytujaca historia w ktorej dado robi sprzedaje wszechswiat. chociaz dado jeszcze nie zrobil swiato trans akcji moze to dobry biznes dla dado zeby mogl sie rozwinac i wiecej zarobic. dado multi wersum juz w kinach i pralniach.

pigulka na oka przez jomber
dado wie co teraz myslisz sobie. "dado pigulka dobra na migrene ale tez przez nia ludzie mysla ze wychodza z nich robaki". niestety tak to prawda no wiec dado nie mogl robic pigulek wiec robili je robert mitchell inc. bo dado zajety. a robert mitchell teraz mi mowi ze nie wie co to migrena i tylko zgadywal. dado rozumie ze to nie fajne. ale dado tez nie wie co to migrena wiec dado mysli ze robert mitchell fajnie zrobil. dziekuje bardzo.

hemar fujar klaunowa zabawa przez doktor czapke i pana stonke
o tak tutaj widac dado robiacego rozne nowe biznes sprawy takie jak zabawa i klaun. dado daje kilentowi ekscytujacy program dado z hemar fujarem a nie hermanem fullerem ktorego dado nie zbyt lubi i nigdy wcale nie poznal. jak przeczytales to na dole to mozesz myslec sobie "dado a co z klauno spiskiem?" ale dado mowi ze chociaz teczowa historia jest dziwna i dado nie jest pewny skad sie wziela, dado moze potwierdzic ze sam zrobil klauno film zabawa dzieci cyrk.

dado technologia komputerow przez meechee
pewnego dnia siostrzeniec dado powiedzial "dado musisz miec nowy ko puter, chmura komputer przyszlosciowa jest" dado uwaza ze to bardzo niemile bo dado komputer jest ok. ale dado nie chce prze grac z konkurencja. wiec dado robi komputer z chmura jak bezos.

dado wypelnia pita placi potatki przez djkalkutta i uncle nicoliniego, tlumaczone przez kube po alkoholu
duzo ludzi mowi "dado jestes dobry kapitalista moze teraz chcesz byc libetaninem ze mna i kolegami przegrywami". ale dado odmawia. dado robi wiele rzeczy zeby robic dobry biznes i byc konkencja bezosa i tima cooksa i jeszcze elona ale to by nie bylo mozliwe bez rzadowych rzeczy jak drogi i drzewa. dado zatrudnil ksiegowego ktory powiedzial "dado chowaj kase kryj jak ja elity" ale dado ma duzo pieniazkow wiec czemu mialby nie placic podatkow? dado nie rozumie wiec wyslal rzadowi pieniadze tak.

pan pan od dado przez wukja nikoni
dado widzi jak szwajcary biora lyzke i nozyczki i noz i zmieniaja w scyzoryk i dado mysli "moze takie jednoczenie tez dobre dla dado" wiec dado patrzy na malych panow doktora wadertandem i mowi "czemu trzeba duzo panow dado moze miec jednego pana wielo uzytkowego jak scyzoryka"

wybuchajace lale przez ratusz od jaszczurke
dado dostal propozycje biznesowa od maksa pracujacego w strasznym mc d onaldzie. dado rozumie ze kontakty wazne w biznes swiecie i zgodzil sie na projekt grupowy zeby robic seksi bomby. dado bardzo dumny z produktu ale niestety szef strasznego mc d onalda sie nie zgadza

szybk kon przez hantel
ktos powiedzial dado ze chce zeby kon szbki. dado nie zadowolony bo dado popelnil blad. tim wil sona nie obchodzi dado bo trzyma konia u siebie. dado jest przez to smutny.

paczek dla policjanta przez rosline
duzo ludzi mowi ze dado ma postawe polityczna. dado nie rozumie. dado tylko umozliwia narodziny wielu swiniom i mamom swiniom.

dado psajaki przez niebieska wode w kiblu
ludzie mowia ze dado nie lubi pajak. ale dado sie niczego nie boi oprocz nie zarabiania pieniedzy. jak dasz dado wybor pomiedzy brakiem pieniadza a pajakiem to wybierze pajaka psa.

swieta ksiega robiona przez nie dado przez mu mu mu
ktos kto nie jest dado uslyszal pana w niebie co powiedzial zeby napisal ksiazke ktora pokazuje ludziom piekny dado kapitalizm i pomaga w fundowaniu innych dado produktow.

дадо маркет авторы мэр нерф и шрото волк
дадо расшерять свой бизнес и сделать службу доставки от дадо для таблов и других штук. хомяки у дадо бегают быстро и даставляют. эт очень харошая даставка. стой хомяк не еш эти пилюврупзщрппхзжпорлдпэрпрэшаупэцукпрфукоелодпащнкуптпзкыьрпяпзпьбрв

kompania plakatow dla burmiszcza przez comic sans
dado jest wielkim inteligentem, dlatego wlasnie dado robi najlepsze leki na wszystko dla swojego le gendernego biznesu. ale dado wie ze zeby mozna bylo zarobic duzo pieniedzy, trzeba zajac sie tez polityka. dado zadecydowal zeby robic ludziom reklamy i plakaty, zeby dado moze zostal politykiem i usta wodawca i zarobil wiecej kaski. dado na razie ma tylko jednego klienta, ale to nic bo teraz wiecej ludzi wie o dado.

pigulka meta akwalung na lepsze ja przez sad ron :(
dado bardzo dobrze radzi sobie i z prze i przy szloscia. nowa dado pigulka zrobi z ciebie inna osobe. wez ja dzisiaj dla niezmiennej mody ktora zawsze i tak moze sie zmienic.

drobny kaczko proszek przez godeja i robic 2
dado robi dobre rzeczy, dado lubi tez bardzo kaczki. wiec dado sobie mysli, czemu nie zrobic dobrej rzeczy ktora zmienia w kaczke? wiec dado pomaga fajnemu panowi takie cos zrobic.

marketing od dado przez rybke
choc zobacz dado reklamowa wspolprace z marszem kartka i dak. dobra reklama dla klienta i trudno z kopiowac.

dado pigulka osobisty chomk przez krola jeziora tlumaczone przez testa skera
czasami dado popelnia bledy i daje kilentom pigulki na osobistego chomika. tak wielka zenada dado nigdy nie zrobi takieo samego bledu.

memetyczny czynnik zyjacy od dado przez rybola tlumaczone przez plonace ciasto
dado ma swoj wlasny artykul i naprawil brzydkie zdjecie ktore cie zabija.

pvp potka od dado przez tastu sastu
dado myslal ostatnio o graczach i dado widzi duzo potencjalu w wspolczesnych esportach ktore moga dac dadowi duzo pieniedzy. wiec dado robi cudowny produkt ktory poprawia twoje umiejetnosci w minecraft pvp, dado gwarancja ze nie dostaniesz bana.

o ty zainteresowany opowiesciami? patrz nie wiecej niz dobry opowiesci dado.

asmr od dado przez lort stopfrisk tlumaczone przezkonia
dado wchodzi w nowe i ekscytujace przedsiewziecia z spokojnym gladkim glosem na popularnej sieciowej platformie internetowej ktora dla wideo i dzwieku. z pudelkiem, recznikiem i chomikiem tak. dado mowi slowo i usypiac cie. to jak medycyna dla uszu.

dado robi dobry dado film przez dorjykapper
dado robi ekscytujacy film w tym. tez dado proba bycia sabotowanym przez dziwna osobe w filmie. dado nie pamieta osoby gdy robil film ale dado czasem robi male zapominanie. ale dado jest bardzo pomyslowy i osoba jest wrzucona w policyjny woz przez dado policje filmowa. dobry film daje 10/10 imdb i zgnir pomido.

"niebieska" pigulka (jest cyjanowa ale klient nie dobry z oczu) przez pasul
wiec to dziwna opowiesc. dado sadzi ze opowiesc jest w tym samym czasie co opowiesc chomiko wakacji co dado sadzi jest dziwne bo dado nie wiedzial ze dado moze byc w dwoch miejscach jednoczesnie. bardzo dziwne. ale ta opowiesc nie ma tez dziwnych klawiaturowych wypadkow wiec moze to jest impost. ale dalej to fajna opowiesz o panie ktory spotyka dziwnego zwierza1 i potrzebuje dado pomoc za drobna cene. zaplac jablkiem dziekuje tim cooks

opowiesc chomikowej interrupcji przez dejorkus
dado bierze partnera biznesowego i chomika roberta mitchella na wakacje przez dobry biznes. ale dado wtedy dostaje telefon od dziwnego pana ktory chce zwierzecy lek na bol. dado nie vorternarius ale dado jest zasobny i tez ma duzo wiedzy o zwierzecych organach wiec dado robi medycyne. tez przepraszam robert mitchell robi duze zlosciwosci na klawiaturze w opowiesci wiec pls wybaczcie za to dado dziekuje.

dado donacja #1 przez nuncle jabroni
jak zostalo powiedziane dado jest bardzo hojny z dobrymi donacjami do fundacji manier, ale dado jest skonfundowany. fundacja manier mowi "ludzie nie moga w dietowanie" ale dado nie ma problemow z dieta. dado lubi dobra salatke ze szpinakiem i pomidrem. moze dado jest tez najlepszym dietetykiem, kto wie.

dado zapominajka medyczna przygoda przez pan chleb i lammy
gdy dado jest jeden dzien nabywa dobry komponent do zrobienia dobrej dado zapominalnej medycyny, dado zaczyna byc zaczepiany przez osobe w wojnie zamka. dado nie rozumie dziwnego pana z magicznymi sztuczkami ale dado lubil kiedys slawnego magicznego mezczyzne davea coppermana i ma respekt do dobrego biznesu magicznego wiec dado dostarcza 1 dadodolar i dziekuje za dobre show.

dado to popularny pisarz scp przez wielki hip kolega
dado ma potajemna komunikacje z tajnym komputerowcem sicipi. widzisz dado zawsze chcial napisac duzego scp jak doktor gores, pan cleft, rondodom lub didzejkejdzej. ale dado nie jest dobry w pisanie wiec dado szuka duchowego pisarza. duchowy pisarz zachowuje sie dziwnie i swiat sie konczy? dado nie rozumie, ale dado jest podekscytowany posiadaniem platformy na nowy duzy projekt sicipi!

dado jest obrazek mail przez morchotoo tlumaczone przez kalmara
dado ma dobra konwersacje z dyrektorem scp tak. dado roby dobry chowder, czemu nikt nie je?


inne opowiesci w ktorych jest dado w jakis sposob lub chomik

ksiazka autostopowicza pomocy bilbiotecznej przez moja kappibera

dzisiaj ale znowu przez gabbeljob

dziwne miasto wideo w ktorym jest dado przez gabren jail

dado pisze smutna notke o diecie przez bochenkowy koles i laminowany papier robi smieszny odglos ptakow


dado prace kwestionowanej autentycznosci

ok wiec pozwol dado wytlumaczyc. czasami dado czyta o dado na internecie i dado ma dobry ubaw. dado mowi do siebie "ten dado, zawsze przytrafiaja mu sie te szalenstwa i blazenady." ale czasem dado czyta i widzi historie o dado i dado mysli "czekaj, to nie wydaje sie byc dado. to pewno jest imposter lub gladcy kryminalisci!" moze nawet robota nikczemnego mrocznego brata dado "bado". nie da sie powiedziec co. ale dado preferuje obszerne sledztwo w autentycznosc tych twierdzen o "dado", wiec dado magazynuje je tutaj dla referencji.

tajemnicze teksty wiadomosci przez straszny zyrandol
widzisz tu jest pierwszy przyklad. dado jest czesto komunikowany telefonem tak to jest prawda. dado jest dobry w wiadomosc tekstowa i czesto daje praktyczne odpowiedzi w kilka godzin. ale widzisz jak na koncu dado klawisz duzych liter tajemniczo nie zepsuty??? jak to moze byc?????? dado widzi to i dado to mysli "to robota gangu dopplera".

dziwna teczowa konspiracja dado??? przez chandler & ryba ktora jest kamieniem
ok wiec 2 dziwne rzeczy o tej dziwnej opowiesci ktora slyszal dado. po pierwsze dado akceptuje ze tak moze dado zrobil watpliwe decyzje biznesowe by przypodobac sie mlodzierzy i tez spojrzenie (chociaz dado nie wie jak patrzenie sie jest powiazane z mlodzieza ale dado jest biznesmenem nie scjentologiem), to jest prawda. ale jesli spojrzysz blizej to zaboczysz wiecej niezepsutego klawisza duzych liter! jak to mozliwe? czy mroczny brat znalazl technologie do naprawy klawisza? dado jest bardzo podejrzany.
dodatkowo dado nie wierzy ze mial interakcje z dziwnym klaunowym gosciem. dado kiedys podrozowal ze slimakiem ale nie klaunem.


chcesz zamowic dobra medycyne dado? coz potrzebujesz dobrego leku. po to tu jestem. zrob strone na internetowej witrynie scp, to dado przyjdzie i doda dobry lek do kot logu. jezeli chcesz napisac o dado musisz pamietac o kilku rzeczach:

1) dado bardzo dobry w robienie medycyny
2) dado jest czasami zmieszany tym co ludzie mają na mysli mowiac do niego
3) ufasz dado
4) dado ma amazon prime wiec nie ma oplat za przesylke
5) dado, jest swietnym kapitalista, dumnym wlascicielem pralni i solarium
6) przycisk do wielkich liter sie zepsul, więc dado to dado
7) dado nie pisze zle, dado jest czasami zmieszany przez imiona inne niz dado lub waznego partnera biznesowego roberta mitchella
8) hmmmm to chyba wszystkie zasady, ale potem zdecyduje, jak bedzie ciekawie.

ok to wszystko



O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Uznanie autorstwa — na tych samych warunkach 3.0 unported