SCP-102
ocena: +1+x
102.png

SCP-102-1 i SCP-102-2, nieokreślony stan zamieszkania

Identyfikator podmiotu: SCP-102

Klasa podmiotu: Euclid

Specjalne Czynności Przechowawcze: SCP-102 jest obecnie własnością Marshall, Carter i Dark Ltd. Ponieważ „posiadanie” zdaje się wiążące, udokumentowane kontraktem prawnym, SCP-102 nie może zostać przeniesione pod kontrolę Fundacji w najbliższym czasie.

Opis: SCP-102 to para dwóch mieszkalnych domów plażowych znajdujących się w ███████ ████, ███████████. Obecnie nieruchomości stanowiących własność Marshall, Carter i Dark Ltd. przez wykorzystanie firmy-przykrywki "Zrzeszenie gospodarki domowej Ghieser". Wypożyczone są dla MC&D jako "dom wakacyjny dla żądnych eklektycznych przygód uprzywilejowanego życia". Oba przejawiają podobne własności, jednakże [USUNIĘTO].

SCP-102-1 to dom z lewej strony, numer █.

Kiedy osoba, której nazwisko nie znajduje się na dokumencie dzierżawy SCP-102-1, wchodzi do budynku, jego wnętrze wygląda na zupełnie puste, nie licząc leżącego na brzuchu ciała obecnego dzierżawcy, jeśli akurat jest w środku. Badania materiałów z wewnątrz wykazały, że jest budynek opuszczony od drugiej połowy lat siedemdziesiątych. Wszystkie fotografie wykonane wewnątrz SCP-102-1 potwierdzają owo niezależnie od fotografa. Jeśli jednak do SCP-102-1 przez drzwi frontowe wejdzie dzierżawca, znajdzie się w dość zwykłym, dobrze utrzymanym mieszkaniu wystrojonym w stylu żeglarskim. Wchodzący często wspominają o zawrotach głowy odczuwanych przez kilka sekund po wejściu.

Kiedy dzierżawca SCP-102-1 wyjdzie z budynku, stanie się bezcielesną zjawą duchową, zdolną do uzyskania świadomej niewidzialności i nieograniczonego przechodzenia przez ciała stałe. Wchodzą i pozostają w tym stanie za każdym razem, kiedy opuszczą dom na czas umowy dzierżawy. W razie wygaśnięcia umowy lub świadomego złamania jej warunków dzierżawca straci przytomność i obudzi się na podłodze przed wejściem do SCP-102-1, który będzie wyglądać jak w przypadku osób postronnych. Nie zaobserwowania wynoszenia ciał z mieszkania.

SCP-102-2 to dom z prawej strony, numer █.

Na pierwszy rzut oka działanie SCP-102-2 wydaje się identyczne z SCP-102-1. Jednakże [USUNIĘTO] zaawansowany rozkład, a następnie [USUNIĘTO]. Dzierżawcy SCP-102-2, którzy nie opuszczą budynku po wygaśnięciu kontraktu, zostaną uznani za "zagubionych, prawdopodobnie martwych" trzydzieści dni po wygaśnięciu umowy. Osobom, które opuszczą budynek, należy udzielić terapii steroidowej, by przeciwstawić się [USUNIĘTO] regularnie w razie wystąpienia zaburzeń psychicznych.

Dodatek: Żadne z powyższych informacji nie zostały zweryfikowane, jednakże szczegóły pochodzące od wielu źródeł są spójne. Zawartość tego raportu została opracowana na podstawie przesłuchań pracowników klasy D o identyfikatorach 1070869 (wyrok śmierci: gwałt i morderstwo), 1033654 (dożywocie bez możliwości zwolnienia warunkowego: atak seksualny na nieletnich) i 3370633 (wyrok śmierci: [USUNIĘTO]), z których wszyscy byli częstymi dzierżawcami SCP-102-1 przed pozbawieniem wolności. Istnieją podejrzenia, że D-1033654 wykorzystał efekt SCP-102-1 do [USUNIĘTO]. Szczegóły w zapisach przesłuchań 102-1, 102-2 i 102-3.