SCP-1710-JP
ocena: +7+x
Identyfikator: SCP-1710-JP Poziom 3/1710-JP
Klasa podmiotu: Euclid Tajne

Hole.jpg

Zdjęcie SCP-1710-JP wykonane z lotu ptaka.

Specjalne Czynności Przechowawcze: Obszar wokół SCP-1710-JP został oznaczony jako Strefa 1710 i jest zabezpieczony zgodnie ze standardowymi protokołami dotyczącymi zabezpieczenia obszaru lądowego. Obserwatorium zostało utworzone w Strefie 1710 w których dwóch, bądź więcej członków personelu będzie stale obserwować obiekt w celu znalezienia nieprawidłowości.

Obiekt jest podwójnie zasłonięty siecią pod wysokim napięciem, aby zapobiec wydostaniu się instancji SCP-1710-JP-A na zewnątrz. Jeśli jakikolwiek podmiot wyłoni się z wewnątrz, protokół walki z Bóstwem AE17 zostanie natychmiast aktywowany (Szczegóły w Załączniku AE17).

Opis: SCP-1710-JP to ogromny lej (maksymalna szerokość 120m) w województwie małopolskim, dokładniej w [ZMIENIONO]. Jego dno nie zostało dotychczas zidentyfikowane i przypuszcza się, że jest połączone z nieznanym kieszonkowym wymiarem.

Chopin.jpg

Portret Chopina.

Od czerwca do sierpnia każdego roku z wnętrza SCP-1710-JP wyłania się około 10 000 do 20 000 anomalnych cykadopodbnych owadów. Chociaż te cykady, oznaczone jako SCP-1710-JP-A, genetycznie są najbliższe rodzajowi Cicadetta, ich głowy zostały zdeformowane tak, aby przypominały ludzkie samce. Każdy ma twarz przypominającą zmarłego Fryderyka Franciszka Chopina i porozumiewa się z pomocą jego muzyki.

SCP-1710-JP zmanifestował się podczas zdarzenia Persefona z 1998 roku (patrz Dodatek).

Dodatek 1710-JP.1: Omówienie Zdarzenia Persefona
Zdarzenie Persefona to seria taumaturgicznych i paranormalnych zjawisk na dużą skalę, które miały miejsce w południowej części Rzeczypospolitej przez dwa dni od 12 do 13 lipca 1998 roku. nadane jej oznaczenie. Wydarzenie zostało zainicjowane przez przez chopinowską anomalną grupę religijną GoI-484E ("Towarzystwo Soundistów Odrodzenia św. Chopina") i stanowi ogromne zagrożenie dla okolicznych terenów. Sprawa została rozpatrzona przez Fundację i Globalną Koalicję Okultystyczną.

Dodatek 1710-JP.2: Omówienie GoI-484E

Raport o Organizacji
Stworzone przez Departament Dokumentacji Fundacji

GoI-484E ("Towarzystwo Soundistów Odrodzenia św. Chopina")

Status działalności: Zniszczona

Poziom Zagrożenia: Pomarańczowy

Przegląd: GoI-484E to anomalna grupa religijna, która wyznaje Ideologię-484 ("Chopinizm"). Została założona w 1982 roku przez kapłana Wojciecha Nowaka, który został wyrzucony z GoI-484A ("Cerkiew św. Chopina"), i dzięki swoim niezwykłym zdolnościom organizacja ta rozprzestrzeniła się po kraju.

Idea GoI-484E znacznie się zmieniła w porównaniu z pierwotnym GoI-484A, a częściowe samookaleczenia, morderstwa, kanibalizm itp. Zostały potwierdzone jako część rytuałów. Przypuszczalnie uformowała się pod wpływem doktryny GoI-484B ("Kościół Nut Plazmowych") i obecnie jest klasyfikowana jako Krwawy Kult Chopinowski.

Wielu członków GoI-484E wykazuje zdolności do manipulowania rzeczywistością i taumaturgii, jest to wykorzystywanych głównie do paranormalnych zdolności muzycznych, zdobywania popularności i wzywania świętych (muzyków historycznych). Dzięki tym możliwościom GoI-484E wywarł pewien wpływ na polskie media.

Ostatecznym celem GoI-484E jest wezwanie boskiej istoty św. Chopina, nieżyjącego już Fryderyka Franciszka Chopina. W GoI-484E św. Chopin był czczony jako bóg wszelkiej muzyki, a liczne dekadenckie rytuały były odprawiane w celu utrzymania jego mocy i pozyskania niezwykłych zdolności. Należy zauważyć, że, w opinii Departamentu Teologicznego Fundacj i,obiekt kultu GoI-484E to nie jest faktyczny Chopin, ale jakiś inny podmiot, Pistifage naśladujący Chopina1. Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż GoI-484E wierzy, że Drugie Przyjście św. Chopina przyniesie „doskonałą harmonię całej ludzkości”, ale wspomniany wyżej Departamentu Teologiczny obawia się, że może dojść do scenariusza katastroficznego końca świata.

Dodatek 1710-JP.3: Nagranie przechwyconej komunikacji 01
Poniższy dziennik głosowy jest fragmentem zapisu rozmowy nagranej w 1995 roku między kapłanem Nowakiem a nieznanym członkiem GoI-484E.

Zapis przechwyconej komunikacji 1710-JP.01

[Pierwsza połowa pominięta]

Kapłan Nowak: Przepraszam, że rozmawiam o pracy zaraz po odebraniu telefonu, ale chcę potwierdzić. Jaki jest postęp systemu połączenia z Światem muzyki?

Nieznany członek: Teorytycznie jest gotowa. Mówiąc najprościej, jest to plan połączenia myśli ludzi i ucieleśnienia świata muzyki poprzez ich głęboką świadomość.

Kapłan Nowak: Hmm.

Nieznany członek: Ale plan musi łączyć co najmniej kilkaset świadomości. Trudno jest stworzyć taki system. W końcu większość członków to muzycy i osoby religijne, więc mamy poważny niedobór personelu technicznego.

Kapłan Nowak: Hmm. Później wyślę tam więcej ludzi. Prawdopodobnie mogę wysłać jeszcze 20 ludzi.

Nieznany członek: Dziękuję, arcykapłanie.

Kapłan Nowak: A ten system, o którym mówiłeś wcześniej, możesz go zdobyć.

Nieznany członek: ……co?

Kapłan Nowak: To są ci, którzy niosą pochodnie.

[Druga połowa pominięta ]

Załącznik 1710-JP.4: incydent podpalenia GdI-006NR.
W 1996 roku kilka grup zbrojnych zaatakowało Prometheus Neurons, filię Laboratoria Prometeusza w Polsce i podpaliło po zajęciu części majątku Paratech. Nalot został przeprowadzony w nocy, a Fundacja została wysłana po przechwycenie telefonu alarmowego od sąsiedniego mieszkańca, a duża liczba aktywów Paratech i powiązanych dokumentów została zarekwirowana wraz z działaniami gaśniczymi. Później incydent spowodował starcie między działami paranormalnymi Prometheus Neurons i działem prawnym Fundacji, ale ostatecznie firma zbankrutowała i została przejęta przez firmę-przykrywkę Fundacji.

Dodatek 1710-JP.5: Zapis przechwyconej komunikacji 02
Poniższy log jest fragmentem nagrania rozmowy między Kapłanem Nowakiem a nieznanym członkiem GoI-484E, nagranej w 1997 roku.

Zapis przechwyconej komunikacji 1710-JP.02

[PIERWSZA CZĘŚĆ OMINIĘTA]

Kapłan Nowak: Więc, jak idzie plan na Dziurę?

Nieznany członek: Idzie dobrze. Test na Podkarpaciu zakończył się sukcesem.

Kapłan Nowak: Świetnie.

Nieznany członek: Jednak z powodu nieoczekiwanego incydentu z Palaczami Ksiąg mamy teraz bardzo ograniczony budżet. Ośmiu naszych pracowników nie może już być aktywnych.

Kapłan Nowak: Wydaj ile chcesz z budżetu. Zapewnimy również jak najwięcej ludzi. Od tego projektu zależy los całej ludzkości.

Nieznany członek: Jestem niezmiernie zachwycony, Najwyższy Kapłanie.

Kapłan Nowak: Tak więc, biorąc pod uwagę straty, które ponieśliśmy, jak myślisz, kiedy możemy to wykonać?

Nieznany członek: Powiedziałbym, że około 2001 roku.

Kapłan Nowak: Hmm. Brzmi jak problem. Wydaje się, że Palacze Ksiąg uważali nas za niebezpieczną imprezę z powodu tego incydentu. Według mojego informatora, planują naszą zagładę. Musimy działać jak najszybciej.

Kapłan Nowak: Przepraszam, ale będziesz musiał znacznie przesunąć termin.

Nieznany członek: …Tak jest. Tak.

[DALSZA CZĘŚĆ OMINIĘTA]

Dodatek 1710-JP.6: Krótki dziennik wspólnego spotkania

[Początek logu]

Przy okrągłym stole siedzi czterech mężczyzn. Trzech z nich to odpowiednio dyrektor Fundacji SCP Traylor, dr Novosadov i łącznik Berkeley, a mężczyzna siedzący naprzeciw nich to łącznik Kowalski, przedstawiciel Globalnej Koalicji Okultystycznej.

Dr. Novosadov (FSCP, Specjalista od Grup Zainteresowań): Więc co do chuja ma wspólnego z nami GOC? Jesteśmy zajęci jak diabli.

Dyrektor Traylor (FSCP, Dyrektor Ośrodka PL12): Uważaj co mówisz, Novosadov.

Łącznik Berkeley (FSCP, Agent Wydziału Zewnętrznego): Dobrze, dobrze. Więc panie Kowalski, jaka jest sytuacja?

Łącznik Kowalski (GOC, Agent Wydziału Zewnętrznego):
Jesteśmy również w trakcie cholernie zajętego czasu, więc pozwól mi przejść od razu do rzeczy. Jakiś szalony kult bzdur próbuje przywołać boską istotę.

Dr. Novosadov: Wow, co za niespodzianka. Muszą być szaleni, skoro wy tak mówicie.

Łącznik Kovalski: Tak. Nazywają siebie „Towarzystwem Soundistów Odrodzenia św. Chopina”. Jak sama nazwa wskazuje, próbują przywołać Chopina.

Łącznik Berkley: Chopin? Samego Fryderyka Chopina?

Dr. Novosadov: Tak, ten Chopin. Nie wiem jednak czy to ten prawdziwy. Te dranie są naprawdę upierdliwe.

Dyrektor Taylor: Jak wiarygodne są informacje?

Łącznik Kowalski: 110%. Pewnego dnia natknąłem się na jeden z ich eksperymentów. Połączyliśmy to z naszymi danymi z monitorowania komunikacji i doszliśmy do tego prawdopodobieństwa.

Dr. Novosadov: Kiedy zrobią swój ruch?

Łącznik Kowalski: Prawdopodobnie w 2001, ale planujemy ich pokonać tak szybko jak to możliwe.

Dyrektor Taylor: Żeby było jasne, o czym przyszedłeś powiedzieć Fundacji?

Łącznik Kowalski: Ponieważ będzie to bójka na terenie Fundacji, chcieliśmy o tym wcześniej porozmawiać, aby uniknąć wszelkich problemów. I jeśli to możliwe, chcielibyśmy również poprosić o pomoc. Nie mamy technologii do tak skomplikowanego manipulowania wspomnieniami jak Ty.

Dyrektor Taylor: Porozmawiam z przełożonymi później.

Łącznik Berkley: Jaka jest Wasza zdolność mobilizacyjna i jakie jest prawdopodobieństwo, że zostanie ona ujawniona opinii publicznej?

Łącznik Kowalski: To by było jakieś…

Drzwi do sali konferencyjnej gwałtownie się otwierają i Agent Woźniak gwałtownie wchodzi do sali.

Łącznik Berkley: Hej Woźniak, jesteśmy teraz w środku spotkaniu. Co się dzieje?

Agt. Woźniak (FSCP, Koordynator międzywydziałowy): To… to nagły wypadek. Małopolskie miasto [ZMIENIONO] zostało właśnie przejęte przez nieznaną grupę. Sądząc po ich wyposażeniu, prawdopodobnie należą do jakiejś grupy religijnej…

Dr. Novosadov: Kurwa, naprawdę wyprzedzają swój czas, prawda?

Dyrektor Taylor: Natychmiast wyślij Mobilne Formacje Operacyjne. Sytuacja może być pilna, zbierz tyle jednostek, ile znajdziesz w Ośrodku. I nie zapomnij o wyposażeniu przeciwko bóstwom

Agt. Woźniak: T-tak jest.

Agt. Woźniak wychodzi z pomieszczenia

Dyrektor Taylor: Panie Kovalski, potrzebuję pana, aby skoordynował kontakt z rządem GOC. Berkeley, umów ważne spotkanie.

Łącznik Berkley: Zrozumiano.

Łącznik Berkley wychodzi z pomieszczenia

Dyrektor Taylor: Novosadov, mianuję cię szefem zespołu reagowania w tej sprawie. Natychmiast zbierz swoich ludzi.

Dr. Novosadov: Aye aye.

Dr. Novosadov wychodzi z pomieszczenia

Dyrektor Taylor: Koniec spotkania. Wyłączyć rejestrator.

[koniec logu]

Dodatek 1710-JP.7: Rejestr wideo

[PIERWSZA CZĘŚĆ OMINIĘTA]

12:32: Członkowie GoI-484E przechodzą przed ekranem. Można ich zobaczyć trzymających w rękach urządzenia i kable o nieznanym zastosowaniu.

12:38: Na ekranie widać kapłana Nowaka. Wydaje się, że rozmawia z członkiem, który wygląa na inżyniera. Inżynier wydaje się sprawdzać wszystko dokładnie i wielokrotnie.

12:42: Kamera kieruje się na centrum miasta. Krzyże różnych rozmiarów są umieszczane w kółku w równych odstępach, można zobaczyć jak mieszkańcy [ZMIENIONO] zostali ukrzyżowani żywcem. Członkowie GoI-484E grają w orkiestrze wokół kręgu. Wszystkie utwory skomponował Chopin.

12:46: Kapłan Nowak pojawia się przed kamerą, podchodzi do wcześniej ustawionego podium i rozpoczyna przemówienie.

12:51: Dwie sekundy po tym, jak kapłan Nowak wykrzykuje sygnał startu, słup światła wznosi się w niebo z wnętrza kręgu i rozszerza, aby po chwili objąć cały ekran.

12:52: Słowa "Drugie przyjście" wydawane przez nieznany męski głos rozbrzmiewają echem. Ekran jest pochłonięty chmurami kurzu.

12:54: Z oddali słychać słabo „Grande valse brillante” Chopina, rozbrzmiewa radosny głos GoI-484E.

12:55: Grande valse brillante staje się głośniejsze, a dźwięk przypominający skrzydła owadów zaczyna być słyszalny. Głosy niepokoju mogą być stopniowo słyszalne wśród GoI-484E.

12:56: Dźwięk skrzydeł staje się coraz głośniejszy; członkowie GoI-484E są zaniepokojeni i niektórzy zaczynają uciekać.

12:57: Nagle duża liczba instancji SCP-1710-JP-A wyłania się z kurzu, połykając GoI-484E. Słabe krzyki słychać przez około 10 sekund, ale szybko zagłuszają je Grande valse brillante i zgiełk skrzydeł.

12:59: Instancje SCP-1710-JP-A rozpraszają się, a kurz stopniowo zanika. W centrum miasta widać ogromny cień.

13:02: Cień zaczyna się ruszać.

[DALSZA CZĘŚĆ OMINIĘTA]

Dodatek.1710-JP.8: Raport z operacji Formacji Operacyjnych

Jednostki biorące udział: α-14 ("Orleans Fire"), ⊿-12 ("When They Cry"), ψ-09 ("Anti-Symphony"), ρ-4 ("Kościelne Grajki"), Ν-7 ("Hammer Down"), i wiele innych.

Cel: Aby zniszczyć/zapieczętować gigantyczną boską istotę (oznaczoną jako UE-1076), wyeliminować/schwytać członków GoI-484E, zapewnić bezpieczeństwo ludności, przeprowadzić kampanie dezinformacyjne i wspierać zespoły uderzeniowe GOC.

  • Przegląd głównych zagrożeń:

Gigantyczna boska istota, która wyłoniła się z LoI-164 (później oznaczona jako SCP-1710-JP). Choć jego wygląd przypomina larwy z rodzaju Cicadetta, jego części twarzy są przekształcane w kształt, który bardzo przypomina zmarłego Fryderyka Franciszka Chopina. Potrafi dowodzić instancjami UE-1076-A. Całkowita długość w momencie wynurzenia wynosi około 90m.

  • UE-1076-A: Gatunek owadów w kształcie cykady (później oznaczony jako SCP-1710-JP-A), który wyłonił się z LoI-164. Choć przypomina ćmę z rodzaju Cicadetta, jej części twarzy są zdeformowane do kształtu, który bardzo przypomina te zmarłego Fryderyka Franciszka Chopina. Potrafi wokalizować w głosie Chopina i nieustannie gra Grande valse brillante swoim głosem i skrzydłami. Jest wszystkożercą, żerującym na wszystkim, co napotka i karmiącym UE-1076 substancjami odżywczymi2.
  • Członkowie GoI-484E: Chociaż potwierdzono kilkunastu ocalałych, nie oczekuje się że będą w stanie zaangażować się we wrogie działania przeciwko wspólnemu zespołowi reagowania Fundacji i GOC.

Oś czasu:

12 lipca, ok. 13:00: W wyniku działalności GoI-484E bezpośrednio pod miastem [ZMIENIONO] w Małopolsce powstaje ogromny lej krasowy. Niemal w tym samym czasie pojawiają się instancje UE-1076 i UE-1076-A, które zabijają 80% członków GoI-484E, którzy byli na miejscu zdarzenia. O godzinie 13:30 zostaje utworzona siedziba łączonych sił reagowania Fundacja SCP-Globalna Koalicja Okultystyczna przeciwko Gigantycznej Boskiej Istocie.

12 lipca, około 14:00: Śmigłowiec Fundacji przeprowadza zwiad z powietrza i potwierdza, że ​​UE-1076 wyczołgała się z LoI-164 i powoli przemieszcza się na północ, niszcząc domy mieszkalne. Obserwowane promieniowanie Akivy wynosi 48,2, znacznie więcej niż standardowy poziom. O 14:32 helikopter zostaje zaatakowany przez chmarę UE-1076-A i rozbija się. Brak komunikacji.

12 lipca, około 15:00-17:00: Wysłano cztery w pełni uzbrojone Siły Powietrzne Fundacji i zespoły uderzeniowe GOC, ale wszystkie myśliwce zostały zniszczone przez roje UE-1076-A. O pilnym charakterze zaistniałej sytuacji zostaje poinformowany polski rząd i występuje prośba o rozmieszczenie polskiego wojska.

12 lipca, około 18:00: Kilku członków GoI-484A („Cerkiew św. Chopina”) odwiedza kościół św. Krzyża w Warszawie. Zabierają serce Chopina, które jest przechowywane w podziemiach kościoła, a następnie rozpoczynają niezidentyfikowany rytuał w centrum kościoła.

12 lipca, około 19:00: W ramach drugiej fali wysłano osiem w pełni uzbrojonych Sił Powietrznych Fundacji i zespołów uderzeniowych GOC na dużych wysokościach. Po drodze pię z nich opuściło linię frontu lub zostało zniszczonych przez ataki rojów UE-1076-A. Trzy eskadry przybywają w ten obszar i wykonują święty ostrzał artyleryjski na UE-1076. Zaraz potem wiązka niezwykle wysokiego promieniowania Aspect z istoty rozpuszcza wszystkie pociski i samoloty, powodując niepowodzenie misji.

12 lipca, około 20:00: Rząd polski akceptuje rozmieszczenie polskiego wojska. 20:25, UE-1076 wkracza do powiatu bocheńskiego. Szacunkowa liczba ofiar cywilnych: 10 000; szacunkowa wielkość jednostki: 140m.

12 lipca, około 21:00: Departament Teologii Fundacji wydaje następujące oświadczenie: „Niedoskonałość bytu wynika z niekompletności rytuału i działa on w celu osiągnięcia pełnego potencjału. Mając na uwadze kierunek ruchu bytu i tematyke, podmiot ma się „wyłonić” we wsi Żelazowa Wola3 w województwie mazowieckim. Ponieważ prawie na pewno doprowadziłoby to do końca świata, podmiotowi nie wolno dopuścić do przybycia do Żelazowej Woli za wszelką cenę. W związku z tym Centrala Połączonego Reagowania planuje przeprowadzić totalny atak na podmiot w powiecie proszowickim.

12 lipca, około 23:00: Fundacja, GOC i polskie wojsko rozmieszczają na terenie powiatu proszowickiego dużą ilość jednostek bojowych. W całej południowej części Polski za pośrednictwem sieci placówek GOC na terenie kraju tworzy się bariera taumatologiczna.

12 lipca, około 24:00: O 24:10 połączone aktywa bojowe zaatakowały rój instancji UE-1076-A, których łączna liczba jest nieznana (szacowana na 90 000). W tym czasie bomby czarnoksięskie typu termobarycznego testowane przez GOC z powodzeniem niszczą rój w reakcji łańcuchowej; Jednak niezamierzone czarnoksięskie łańcuchy skutkują awarią jedenastu czołgów i śmiercią jednego przełożonego GOC. O 24:32 UE-1076 dociera na pole bitwy. Potwierdzono, że liczba instancji UE-1076-A otaczających jednostkę została znacznie zmniejszona (około 30 000) dzięki wspomnianej magicznej broni. UE-1076 urosła do około 240 m długości. O 24:38 rozpoczyna się jednoczesny ostrzał; ruch UE-1076 staje się wolniejszy. O 24:45 GoI-484A kończy swój rytuał w Warszawie; prawie jednocześnie, część zewnętrznej powłoki UE-1076 spontanicznie pęka, az wnętrza wycieka słabe zielone światło. Obserwuje się przejściowy spadek promieniowania Akivy (z 48 do 21) i stabilizację poziomu otaczającej rzeczywistości. W tym samym czasie rozpoczyna się bombardowanie UE-1076, które dodatkowo uszkadza jego zewnętrzną powłokę i powoduje wyciek większej ilości zielonego światła od wewnątrz. O 24:51 pozostały rój UE-1076-A zaczyna grać „Pożegnalny walc”, a 30 sekund później UE-1076 wyładowuje potężny taumaturgiczny puls, powodując rozpuszczenie większości broni w pierwszej linii.

13 lipca, około 01:00: Druga fala wspólnych środków bojowych rozpoczyna atak na UE-1076. Duża liczba pocisków precyzyjnych wyposażonych w sztuczną inteligencję4są wystrzeliwane na UE-1076 z uzbrojonego Ośrodka 03 Fundacji, wszystkie lądują na celu; Zewnętrzna powłoka UE-1076 jest poważnie uszkodzona, a w pobliżu rozprasza się świecący zielony płyn. Instancje UE-1076-A zostały całkowicie wyeliminowane. Obserwuje się, że UE-1076 próbuje wyładować kolejny impuls taumaturgiczny. O godzinie 01:21 z GOCS Johannes na Morzu Bałtyckim wystrzeliwane są rakiety z głowicą modlitewną, które uderzają w UE-1076 i tłumią jego taumaturgiczny puls. O 01:26 druga grupa rozpoczyna atak na pełną skalę na UE-1076, poważnie uszkadzając jego zewnętrzną powłokę i powodując uwolnienie dużej ilości zielonego świecącego płynu. O 01:30 nagle wybucha UE-1076. Generowany jest niezwykle duży puls taumaturgiczny, który rozpuszcza i znika nie tylko zasoby bojowe drugiej grupy, ale także wszystkie sztuczne obiekty w całej południowej Polsce. O godz. 01:45 ogłasza się zakończenie operacji w Biurze Dowództwa Połączonych Sił Reagowania w Fundacyjnym Ośrodku 30 po którym następuje nadzwyczajne spotkanie w celu oceny sytuacji.

Dodatek 1710-JP.8: Ogłoszenie scenariusza klasy LK

Ponieważ uwaga społeczności międzynarodowej skierowana na wydarzenie Persefona była nieunikniona i nie była już ukrywana, w porozumieniu z GOC obie strony zadeklarowały wystąpienie scenariusza Klasy LK: „Podniesiona kurtyna”. To ujawniło Fundację, GOC i inne agencje utrzymujące normalność i spowodowało tymczasowe zakłócenia w społeczności międzynarodowej. Zamieszanie jest obecnie rozwiązywane, ale nadal nie jest jasne, co będzie dalej, a przyszłość Fundacji jest również zagrożona. Należy to mocno zapamiętać jako największą porażkę w historii Fundacji. To znaczy, jeśli jest ktoś, kto o tym pamięta.

O5-8

Dodatek 1710-JP.9: Podejrzane powiązanie

Identyfikator zjawiska: EE-1679

Opis zjawiska: Pani Anna Szydło, mieszkanka Żelazowej Woli, zaginęła w swoim domu; w jej sypialni znaleziono tuszę cykady o długości 1 m 60 cm. Cykada była strukturalnie zgodna z normalnym rodzajem Cicadetta, ale genetycznie zgodna z Panią Szydło. Przypuszcza się, że przyczyną śmierci jest głód.

Notatka 1: W sumie potwierdzono 20 podobnych zjawisk nadnaturalnych: 12 w Polsce, po 2 na Słowacji i Ukrainie oraz po 1 w Niemczech, Czechach, Białorusi i Szwajcarii. Wszystkie ofiary znane były jako entuzjastów zmarłego Fryderyka Franciszka Chopina. Ta sprawa ma zostać zarejestrowana jako obiekt SCP klasy Euclid.
Notatka 2: EE-1679 i podobne zdarzenia nadnaturalne mają pewien stopień spójności w okresie występowania, podczas którego wykryto słabe impulsy taumaturgiczne emitowane przez SCP-1710-JP. Związek między tymi dwoma wydarzeniami jest badany.