SCP-1926
ocena: +2+x
SCP-1926-1.jpg

Instancja SCP-1926-1 sfotografowana przez dr Zupko

Identyfikator podmiotu: SCP-1926

Klasa podmiotu: Bezpieczne

Specjalne Czynności Przechowawcze: Instancje SCP-1926 należy przechowywać w rozświetlonej, wybielonej komorze przechowawczej o wymiarach 10 [m] × 10 [m] × 3 [m]. Zabieg ten zapewni każdej rodzinie powierzchnię 4 [m2]. Przechowalnię należy wyposażyć w 65 zestawów kolorowych klocków z plastiku.

Opis: SCP-1926 to 65 ruchomych, dziecięcych zabawek z pluszu.

SCP-1926-1 to oznaczenie kolektywne 64 instancji SCP-1926. SCP-1926-1 są dwunożne, pozbawione rąk i mierzą 0,7 [m] wysokości. Nogi instancji wydają się wykonane z legginsów dziecięcego rozmiaru, z białymi i czarnymi paskami. Instancje mają wielkie, brązowe oczy oraz uszy (przypominające królicze), ale ich twarze są pozbawione ust oraz nosów. W czasie pisania tego dokumentu w zabezpieczeniu znajdują się 43 dorosłe instancje SCP-1926-1 oraz 21 młodocianych (są one dwukrotnie mniejsze od dorosłych osobników i nie podlegają dorastaniu). Instancje są w niewielkim stopniu różnorodne pod względem fizycznym.

Odzież SCP-1926-1 składa się z czarnego swetra z pojedynczym, białym guzikiem wszytym w część przednią. Dotknięcie owego elementu sprawi, że instancja wyda z siebie odgłos przypominający chichot. Nie zidentyfikowano procesu, który za to odpowiada. Dorosłe instancje dokonują rozmnażania poprzez stykanie swoich guzików, po czym młodociana instancja powoli pączkuje naprzeciwko jednej z dorosłych. Zjawisko to miało miejsce pięć razy odkąd pozyskano SCP-1926-1. Pozostaje jedna dorosła instancja, SCP-1926-1-43, która dotąd nie sparowała się z inną. SCP-1926-1-43 pełni funkcję osobnika ostrzegającego SCP-1926 przed wchodzeniem ludzi do komory przechowawczej.

SCP-1926-1 funkcjonują w rodzinach, na które składają się po dwie instancje dorosłe oraz jedna młodociana. Zachowanie rodzin przypomina zabawę ludzkich dzieci w „dom”. SCP-1926-1 używają nóg jako rąk, by podnosić przedmioty, gestykulować jak ludzie i wchodzić w interakcje z innymi. Instancje odnoszą przyjemność z angażowania się w aktywności związane z używaniem dziecięcych zabawek. W razie braku takowych SCP-1926-1 zazwyczaj ze sobą walczą.

SCP-1926-2.jpg

Zdjęcie SCP-1926-2 po nieudanej próbie wejścia w interakcję z pozostałymi instancjami

SCP-1926-2 to młodociana instancja SCP-1926, która mierzy 0,2 [m] wysokości. SCP-1926-2 brakuje kilku cech właściwych SCP-1926-1. Podczas gdy SCP-1926-2 wykazał zdolność do chodzenia z użyciem swoich znacznie krótszych nóg, obiekt nie potrafi ich wykorzystywać do poruszania przedmiotami ani wchodzenia w udane interakcje z pozostałymi instancjami.

SCP-1926-2 jest unikany przez wszystkie SCP-1926-1. Instancja zazwyczaj skupia swoją uwagę oraz próby wejścia w interakcję na SCP-1926-1-43. Po próbie wejścia w interakcję przez SCP-1926-2 pozostałe instancje okazują tamtej agresję fizyczną. Nierzadko SCP-1926-2 jest kopany i rzucany. Pomimo to instancja nadal usiłuje wejść w udaną interakcję.

SCP-1926 drżą, emitują odgłosy kwilenia i wolą pozostawać w grupie, gdy jest ciemno. Jedynie wówczas SCP-1926-1 tolerują w zbiorowisku obecność SCP-1926-2.

Dodatek: Następujący tekst jest wszyty w metki znaczące każdą instancję SCP-1926-1:

Poznaj Mewtsów.
Mewtsy to magiczne stworzenia z krainy tak dalekiej, że aż bliskiej twym marzeniom. Nie mają ust, więc nie mogą mówić. Nie mają rąk, więc nie mogą tulić. Jednakże miłość wypełnia ich bardziej niż jakąkolwiek istotę, którą kiedykolwiek poznałeś. Istnieją, by nas strzec swoimi wielkimi, pełnymi mądrości oczyma. Stanowią obrońców wszystkiego, co nam bliskie. My jesteśmy im bliscy.

Następujący tekst jest wszyty w metkę znaczącą SCP-1926-2.:

Poznaj Flopsy'ego.
Flopsy nie zdołał ochronić niczego, co dla nas ważne. Flopsy nas nie obronił.