SCP-2284
ocena: +5+x

Identyfikator podmiotu: SCP-2284

Klasa podmiotu: Euclid

Specjalne Czynności Przechowawcze: SCP-2284 ma być przechowywany wewnątrz standardowej komory przechowawczej dla humanoidów w Hali ██ Ośrodka ██. Jedynie personel Klasy D może komunikować się z SCP-2284.

Opis: SCP-2284 jest humanoidem płci męskiej pochodzenia indyjskiego, który jest prawie identyczny genetycznie co SCP-2148. Słowa "Pan Kłamstwo, od Małych Panów® Dr. Wondertainment" są wytatuowane na jego lewym bicepsie.

Mowa SCP-2284 wykazuje efekt zawierający zagrożenie poznawcze, który powoduje, że inne osoby wierzą, iż wszystkie deklaracje i oświadczenia wypowiedziane przez SCP-2284 są obiektywnie prawdziwe. Ten efekt działa również na bezpośrednie nagrania dźwiękowe. Pytania zadane przez SCP-2284 oraz transkrypcje jego wypowiedzi nie wykazują żadnych anomalnych właściwości. Rozpoczęto procedurę testów w celu ustalenia, czy ta właściwość aplikuje się również do słów pisanych przez SCP-2284.

SCP-2284 jest fizycznie niezdolny do tworzenia prawdziwych wyrażeń, aczkolwiek potrafi skutecznie się komunikować, polegając na pytaniach retorycznych i seriach pytań prowadzących innych do pożądanego wniosku.

Obecnie trwają badania, by odkryć możliwe połączenie pomiędzy SCP-2284 i SCP-2148-2.

Dodatek A: Następujący transkrypt wywiadu pomiędzy D-22841 i SCP-2284 został nagrany przez fundacyjny program przetwarzający mowę na tekst. Drobne zmiany zostały później wykonane, by poprawić małe błędy wykonane przez program. Tekst w przechylonych nawiasach jest notatką wykonaną przez D-22841 podczas wywiadu dotyczącą języka ciała i werbalnego tonu SCP-2284.

Po zabezpieczeniu, SCP-2284 posiadał przy sobie dokument podobny do nadruku na awersie SCP-2148-1.

Łał! Właśnie znalazłeś swojego własnego Małego Pana, część limitowanej kolekcji od Dr. Wondertainment!

Znajdź ich wszystkich i zostań Panem Kolekcjonerem!!

01. Pan Kameleon
02. Pan Bez Głowy
03. Pan Śmiech
04. Pan Zapominalski
05. Pan Kształtny
06. Pan Mydło
07. Pan Głodny
08. Pan Mosiężny
09. Pan Gorący
10. Pani Słodziutka
11. Pan Życie i Pan Śmierć
12. Pan Ryba
13. Pan Księżyc
14. Pan Redd (niekontynuowany)
15. Pan Pieniądze
16. Pan Zagubiony
17. Pan Kłamstwo
18. Pan Szalony
19. Pan Straszny
20. Pan Paski

wersja strony: 5, ostatnia edycja: Dec 20, 1998, 17:30 (sześć dni temu)

Edytuj dokument

++ By uzyskać dostęp do dokumentu, musisz najpierw odsłuchać nagrania zawartego poniżej

module Audio=*/local/bullshit.mp3

[[module Password=hahahaha|case=insensitive]]

**Identyfikator podmiotu:** SCP-2284

**Klasa podmiotu:** Euclid

**Specjalne Czynności Przechowawcze:** SCP-2284 ma być przechowywany wewnątrz standardowej komorze przechowawczej dla humanoidów w Hali ██ Ośrodka ██ przyległej do przechowalni SCP-2148. SCP-2284 ma pozostać na takim samym planie posiłków i ćwiczeń co SCP-2148, i nie należy podejmować działań, gdy oba podmioty ze sobą interaktują. Siedmnastnego dnia każdego miesiąca, Doktor Everett Mann ma przesłuchać SCP-2148.

**Opis:** SCP-2284 jest humanoidem płci męskiej pochodzenia indyjskiego, który jest identycznym bratem SCP-2148. Słowa "Pan Kłamstwo, od Małych Panów® Dr. Wondertainment" są wytatuowane na jego lewym bicepsie.

Wszystkie deklaracje i oświadczenia wypowiedziane przez SCP-2284 są obiektywnie prawdziwe.

SCP-2284 jest fizycznie niezdolny do tworzenia fałszywych wyrażeń.

Badania wykazały, że jego niezdolność do tworzenia fałszywych wyrażeń aplikuje się również do jego pisma.

Nie ma nic nienormalnego z dokumentem odzyskanym od SCP-2284 i zostało potwierdzone, że SCP-2284 nigdy nie był w Fundacyjnej placówce przed jego zabezpieczeniem.

[[div style="display: inline-block; border-radius: 10px; border:dashed 1px #444444; background:#F5F5F5; float:top; width:96.5%; padding:10px"]]

D-22841: Hej. Mam ci przeczytać te pytania i zapisać jak na nie reagujesz. Ustawili to tak, że komputer będzie pisał wszystko co mówimy. Brzmi w porządku?

SCP-2284: Czemu nie miałoby?

D-22841: Dobra, więc: jak się dziś czujesz, 2284?

SCP-2284: Nie mogło być lepiej. A jak u ciebie?

D-22841: Ech, mogło być lepiej.

[Oboje się śmieją]

D-22841: Dobra, więc zacznijmy. W 1995 miał miejsce incydent z udziałem SCP-2148 i—

SCP-2284: Kto to?

D-22841: Umm. Jedną sekundę, daj mi sprawdzić numer drugi raz. Ach, miałem rację. Facet z opaską na oczach, mówi na siebie Pan Pasek.

(SCP-2284 wstaje)

SCP-2284: (Mówiąc gwałtownie,) Co się stało Paskowi?

D-22841: Nic mu się nie stało, bardziej chodzi o to co zrobił. Tak sądzę. Albo doktorzy sądzą, tak zgaduję. Ten czarny pasek pojawił się na chwilę na kamerach, a na końcu miał to zdjęcie. Później, kiedy spojrzeli na listę Małych Panów, twoje imię zostało zaciemnione.

(SCP-2284 staję się stopniowo rozluźniony podczas wytłumaczenia)

SCP-2284: (Z ulgą?) Och, czyli to wszystko? Pasek jest w porządku?

D-22841: Z tego co wiem. Nie miałeś z tym nic wspólnego?

SCP-2284: Zdecydowanie nie. Nie mogę sobie wyobraźić jaki przebiegły spryciarz mógłby nawet spróbować dokonać takiego wyczynu.

D-22841: W porządku. Zobaczmy. Jesteś świadomy swoich anomalnych właściwości?

SCP-2284: Anomalne właściwości?

D-22841: Magiczne sztuczki. Umm. Pisze tutaj, że możesz przekonać każdego do wszystkiego, co powiesz.

SCP-2284: Jak oni by o tym wiedzieli, skoro każdy do kogo mówię jest tym dotknięty?

D-22841: Zgaduję, że czytają transkrypty. Sam się przez nie tutaj znalazłem.

SCP-2284: Myślą o wszystkim, czyż nie? Nie sądzę, że będę mógł ich przechytrzyć. Bazując na tej logice, jakakolwiek odpowiedź jaką tobie daje jest bezwartościowa?

D-22841: Ta. Ale doktorzy będą wiedzieli co się dzieje naprawdę.

SCP-2284: Dlaczego nie mogę spróbować obejść tego małego problemu w takim razie? Czy siedziałbym tutaj cały spokojny i zebrany jeżeli nie należałbym tutaj?

D-22841: Czy to nadal nie byłaby tylko próba przekonania mnie do czegoś?

SCP-2284: Ale czy naprawdę powiedziałem ci cokolwiek, czy po prostu zadałem pytanie? Wciąż możesz odpowiedzieć na tę konwersację [Program przetwarzający mowę na tekst nie był zdolny do dodania znaków interpunkcyjnych do tej wypowiedzi.]

D-22841: Czy było to pytanie?

(SCP-2284 uśmiecha się)

SCP-2284: To jest dobre pytanie co nie [Program przetwarzający mowę na tekst nie był zdolny do dodania znaków interpunkcyjnych do tej wypowiedzi.]

("To jest dobre pytanie, co nie?" czy "To jest dobre pytanie. Co nie?" Kurwa nie mam pojęcia doktorku)

SCP-2284: Czy są jeszcze jakieś pytania?

D-22841: Możesz mi coś powiedzieć o innych Małych Panach?

SCP-2284: Kogo jak na razie macie?

D-22841: Paska, oczywiście. Chwilkę. Kameleona. Zagubionego. Mosiężnego, Księżyc oraz Zapominalskiego.

SCP-2284: Jestem pewien że Zagubiony robi waszą robotę prostszą. Gdzie znaleźliście Mosiężnego?

D-22841: Zobaczmy. Kościół Zepsutego Boga.

SCP-2284: Myśleli że był częścią ich Boga? Człowieku, dalej od prawdy chyba nie da się być.

D-22841: Co o innych? Wydawałeś się wcześniej zaniepokojony Panem Paskiem.

SCP-2284: Jak miałbym nie być? Czy bracia nie mają się razem trzymać?

D-22841: Czy wy wszyscy nie jesteście jakoś rodzeństwem? Pamiętam, że czytałem o tym w aktach informacyjnych.

SCP-2284: Ta. Pewnie. Jestem kompletnie chętny na bycie bratem z trupem z kluczem w jego plecach. Wiedziałeś, że nie zawsze dokładnie wiem co wyjdzie z moich ust? Czy operuje na jakieś uniwersalnej prawdzie, a nie na tym, co ja rozumiem jako właściwą odpowiedź? Czy uwierzyłbyś mi, że kiedyś powiedziałem, że Pasek nie jest moim bratem? On nie jest moim bratem! On na pewno nie jest moim biologicznym rodzeństwem. Dlaczego w takim razie, on nie wydaje się rozumieć, że jesteśmy naprawdę bliźniakami, naprawdę spokrewnieni? Czy on widzi mnie tylko jako jedno z pozostałch dziewietnastu brat i sióstr?

D-22841: Czy ty właśnie nie— Wiesz co, przejdźmy dalej. Co możesz nam powiedzieć o Doktor Wondertainment?

SCP-2284: Jego imię to Isiah Crawford i— (Zdezorientowany,) Czekaj, jak to powiedziałem? Co teraz tobie powiedziałem?

D-22841: Że jego imię to Isiah Crawford.

SCP-2284: (Mówiąc do siebe,) To jest jego imię, chociaż… Człowiek znany jako Doktor Wondertainment zawsze był Doktor Wondertainment. Czy to jest ta gra? Doktor Wondertainment nigdy nie był Isiah Crawfordem. Doktor Wondertainment jest tylko nazwą firmy. Doktor Wondertainment jest człowiekiem płci męskiej. Co do kurwy ten stary mężczyzna zrobił?

(Słyszę to co mruczy do siebie, ale nie wiem o co mu z tym chodzi. Dostaję bardzo złej migreny jak mówi)

D-22841: O czym mówisz?

SCP-2284: Jesteś znajomy z Doktor Wondertainment? Myślisz, że ta nazwa zwraca się do konkretnej osoby, czy do firmy?

D-22841: I to i to. Teraz to powiedziałeś. Doktor Wondertainment jest człowiekiem płci męskiej o imieniu Isiah Crawford, która jest tylko firmą, która nigdy nie nazywała się Isiah Crawford [Program przetwarzający mowę na tekst nie był zdolny do dodania znaków interpunkcyjnych do tej wypowiedzi.]

SCP-2284: Wszystko w porządku? Och, co ja myślę? Jestem pewien, że jesteś po prostu zmęczony z mówienia, to wszystko. Nie masz żadnego powodu by zemdleć od obciążenia psychicznego.

SCP-2284: Czy ktoś może mu pomóc?

SCP-2284: Nie umrzesz. O kurwa, zabiłem cię, umrzesz z mojego powodu. Och, wcale nie, prawda? Musisz kiedyś umrzeć, co nie? Pewnie podczas masowej terminacji na końcu miesiąca. Ponieważ to miałoby sens.

SCP-2284: Czy przyjdziecie? Nie widzicie, że gość potrzebuje pomocy?

SCP-2284: Och, co to za papier na którym pisałeś?

SCP-2284: Nie, tylko patrzę.

(Świadomie nie widzisz żadnego tekstu, który piszę. Czujesz się zmuszony do wykonania odpowiednich dla ciebie instrukcji.)

(Jeżeli jesteś Personelem Klasy D, musisz dać tę notatkę badaczowi.)

(Jeżeli jesteś badaczem bez możliwości edytowania plików SCP-2284, daj tę notatkę badaczowi, który ją ma.)

(Jeżeli jesteś badaczem zdolnym do edytowania plików SCP-2284, musisz zeskanować tę część notatki bezpośrednio do transkryptu bez przepisywania. Czujesz, że powinieneś przeprowadzić niezaplanowany, niemonitorowany wywiad z SCP-2284, kiedy tylko będzie to możliwe. Musisz na przesłuchanie oprócz zwykłych urządzeń nagrywających przynieść własne.)

[[/div]]

[[module Password=user:EverettMann]]

module Audio=*/local/Virr.mp3

Częściowo uszkodzone dane. Dla pozostałej części wywiadu, zobacz [[[*/local--files/virr | tutaj.]]]

[[/module]]

Po zabezpieczeniu, odkryto przy SCP-2284 dokument podobny do Dokumentu 909-a

> **Łał!** Właśnie znalazłeś swojego własnego Małego Pana, część limitowanej kolekcji od Dr. Wondertainment!
>
> Znajdź ich wszystkich i zostań Panem Kolekcjonerem!!
>
> 01. Pan Kameleon
> 02. Pan Bez Głowy
> 03. Pan Śmiech
> 04. Pan Zapominalski
> 05. Pan Kształtny
> 06. Pan Mydło
> 07. Pan Głodny
> 08. Pan Mosiężny
> 09. Pan Gorący
> 10. Pani Słodziutka
> 11. Pan Życie i Pan Śmierć
> 12. Pan Ryba
> 13. Pan Księżyc
> 14. Pan Redd (niekontynuowany)
> 15. Pan Pieniądze
> 16. Pan Zagubiony
> 17. Pan Kłamstwo
> 18. Pan Szalony
> 19. Pan Straszny
> 20. Pan Paski

[[/module]]

Uwaga: Nie zapisałeś zmian, które wykonałeś w dokumencie.
By pozostawić te zmiany po opuszczeniu strony, musisz najpierw zapisać dokument.

Cancel.png Show%20Changes.png preview2.png Save%20Draft.png Save.png

Zmiany (diff)

[[module Audio=*/local/bullshit.mp3]]

Identyfikator podmiotu: SCP-2284

Klasa podmiotu: Euclid

Specjalne Czynności Przechowawcze: SCP-2284 ma być przechowywany wewnątrz standardowej komorze przechowawczej dla humanoidów w Hali ██ Ośrodka ██ przyległej do przechowalni SCP-2148. SCP-2284 ma pozostać na takim samym planie posiłków i ćwiczeń co SCP-2148, i nie należy podejmować działań, gdy oba podmioty ze sobą interaktują. Siedmnastnego dnia każdego miesiąca, Doktor Everett Mann ma przesłuchać SCP-2148.. Jedynie personel Klasy D może komunikować się z SCP-2284..

Opis: SCP-2284 jest humanoidem płci męskiej pochodzenia indyjskiego który jest prawie identyczny genetycznie do, który jest identycznym bratem SCP-2148. Słowa "Pan Kłamstwo, od Małych Panów® Dr. Wondertainment" są wytatuowane na jego lewym bicepsie.

Mowa SCP-2284 wykazuje efekt zawierający zagrożenie poznawcze, który powoduje, że inne osoby wierzą, iżWszystkie deklaracje i oświadczenia wypowiedziane przez SCP-2284 są obiektywnie prawdziwe. Ten efekt działa również na bezpośrednie nagrania dźwiękowe. Pytania zadane przez SCP-2284 oraz transkrypcje jego wypowiedzi nie wykazują żadnych anomalnych właściwości. Rozpoczęto procedurę testów w celu ustalenia, czy ta właściwość aplikuje się również do słów pisanych przez SCP-2284.

SCP-2284 jest fizycznie niezdolny do tworzenia prawdziwychfałszywych wyrażeń. Jednakże, jest zdolny do komunkowania się skutecznie polegając na retoryczych pytaniach i serii pytań, która naprowadza innych do pożądanego wniosku.

[[collapsible show="+ Otwórz wywiad" hide="- Zamknij wywiad"]][[/collapsible]]

SCP-2284: Czemu nie miałoby?

D-22841: Ech, mogło być lepiej.

[Obaj się śmieją]

SCP-2284: Kto to?

(SCP-2284 wstaje)

SCP-2284: Zdecydowanie nie. Nie mogę sobie wyobraźić jaki przebiegły spryciarz mógłby nawet spróbować taki wyczyn.

SCP-2284: Anomalne właściwości?

SCP-2284: Ale czy naprawdę powiedziałem ci cokolwiek, czy po prostu zadałem pytanie? Wciąż możesz odpowiedzieć na tą konwersację. [Program przetwarzający mowę na tekst nie był zdolny do dodania znaków interpunkcyjnych do tej wypowiedzi.]

D-22841: Czy to było pytanie?

(SCP-2284 uśmiecha się)

SCP-2284: Czy są jeszcze jakieś pytania?

SCP-2284: Kogo jak na razie macie?

D-22841: Paska, oczywiście. Chwilkę. Kameleona. Zagubionego. Mosiężnego, Księżyca oraz Zapominalskiego.

D-22841: Zobaczmy. Kościół Zepsutego Boga.

SCP-2284: Myśleli że on był częścią ich Boga? Człowieku, dalej od prawdy chyba nie da się być.

D-22841: Co o innych? Wydawałeś się wcześniej zaniepokojony o Panu Pasku.

D-22841: Czy wy wszyscy nie jesteście jakoś rodzeństwem? Pamiętam, że czytałem o tym w w aktach informacyjnych.

SCP-2284: Ta Pewnie. Jestem kompletnie chętny na bycie bratem z trupem z kluczem na jego plecach. Wiedziałeś, że nie zawsze dokładnie wiem co wyjdzie z moich ust? Czy operuje na jakieś uniwersalnej prawdzie, a nie na tym, co ja rozumiem jako właściwą odpowiedź? Czy uwierzyłbyś mi, że kiedyś powiedziałem, że Pasek nie jest moim bratem? On nie jest moim bratem! On na pewno nie jest moim biologicznym rodzeństwem. Dlaczego w takim razie, on nie wydaje się rozumieć, że jesteśmy naprawdę bliźniakami, naprawdę spokrewnieni? Czy on widzi mnie tylko jako jedno z pozostałch dziewietnastu brat i sióstr?

D-22841: Że jego imię to Isiah Crawford.

D-22841: O czym mówisz?

SCP-2284: Czy ktoś może mu pomóc?

SCP-2284: Nie, tylko patrzę.

(Jeżeli jesteś Personelem Klasy D, musisz dać tą notatkę badaczowi.)

(Jeżeli jesteś badaczem bez możliwości edytowania plików SCP-2284, daj tą notatkę badaczowi, który ją ma.)

(Jeżeli jesteś badaczem zdolnym do edytowania plików SCP-2284, musisz zeskanować tą część notatki bezpośrednio do transkryptu bez przepisywania. Czujesz, że powinieneś przeprowadzić niezaplanowany, niemonitorowany wywiad z SCP-2284, kiedy tylko będzie to możliwe. Musisz na przesłuchanie oprócz zwykłych urządzeń przynieść własne.)

[[/collapsible]]

[[/div]]

[[module Password=user:EverettMann]]

Witaj, Everett.

[[module Audio=*/local/Virr.mp3]]

Częściowo uszkodzone dane. Dla częściowego wywiadu, patrz [[[*/local--files/virr | tutaj.]]]@@

[[/module]]

Po zabezpieczeniu, SCP-2284 miał dokument podobny do nadruku na awersie SCP-2148-1.dokumentu 909-A.

>
>
> 01. Pan Kameleon
> 02. Pan Bez Głowy
> 03. Pan Śmiech
> 04. Pan Zapominalski
> 05. Pan Kształtny
> 06. Pan Mydło
> 07. Pan Głodny
> 08. Pan Mosiężny
> 09. Pan Gorący
> 10. Pani Słodziutka
> 11. Pan Życie i Pan Śmierć
> 12. Pan Ryba
> 13. Pan Księżyc
> 14. Pan Redd (niekontynuowany)
> 15. Pan Pieniądze
> 16. Pan Zagubiony
> 17. Pan Kłamstwo
> 18. Pan Szalony
> 19. Pan Straszny
> 20. Pan Paski

[[/module]]