SCP-2851-JP
ocena: +3+x

Identyfikator podmiotu: SCP-2851-JP

Klasa podmiotu: Zneutralizowane

Specjalne Czynności Przechowawcze: Drzwi wejściowe do SCP-2851-JP są zablokowane betonem; nie ma pozwolenia dalsze eksploracje i badania wnętrza SCP-2851-JP.

Opis: SCP-2851-JP to stróżówka zlokalizowana na Brocken w Niemczech. Mimo że w okolicy jest jeszcze dziewięć stróżówek o takim samym wyglądzie, tylko SCP-2851-JP ma małą metalową plakietkę tuż nad klamką o treści "Departament Anormalności".

Wszystkie ściany w SCP-2851-JP są pomalowane na czerwono. Zostało to wykonane z użyciem nieanomalnej farby, a wykrywanie śladów krwi z użyciem reakcji luminolowej przyniosło negatywne rezultaty.

W środku SCP-2851-JP znaleziono kilka przedmiotów. Poniżej lista.

・ Noże introligatorskie
・ Czerwone narzędzia do pisania
・ Dokumenty (patrz niżej)
・ Baśnie obrazkowe
・ Słuchawki
・ Kości świń domowych (Sus scrofa domesticus)
・ Mały ołtarzyk do ceremonii religijnych. Test luminolowy negatywny.

W dokumentach znalezionych w SCP-2851-JP większość opisów związanych z obiektem jest napisanych z użyciem czerwonego atramentu. Mimo że dokumenty te zalecają pisanie na czerwono, nie zaobserwowano żadnych anomalnych fenomenów, gdy SCP-2851-JP jest opisywany w kolorach innych niż czerwony. Dostęp do odkrytych dokumentów wymaga autoryzacji jednego członka personelu z poziomem upoważnienia 5 lub wyższym.

W SCP-2851-JP jest jeden specyficzny pokój, oddzielony od innych przez drzwi otwierające się do wewnątrz. Drzwi zrobione są z ciężkiego, pokrytego rdzą metalu i pojedynczy, czarny panel przesuwny przykrywa małe, okienko z matowego szkła. Drzwi są skorodowane rdzą i mają wiele dziur. Zamek drzwi został usunięty, pozwalając na swobodne otwieranie i zamykanie ich. Dokładnie pod panelem przesuwnym znajduje się metalowa plakietka z napisem "Złóż ofiarę".

W pokoju znajduje się łóżko, na którym leżą zwłoki wilka europejskiego (Canis lupus lupus). Zwłoki nie wykazały żadnych anomalnych właściwości.