SCP-2935

ocena: +9+x
DECYZJĄ RADY NADZORCZEJ
Poniższy plik jest sklasyfikowany poziomem 4/2935
Nieautoryzowany dostęp jest wzbroniony.
2935
IDENTYFIKATOR: 2935
POZIOM4
KLASA PODMIOTU:
keter
DRUGORZĘDNA KLASA:
none
POZIOM ZAKŁÓCEŃ:
amida
POZIOM ZAGROŻENIA:
niski

hole.png

SCP-2935.

Przydzielony Ośrodek Dyrektor Ośrodka Nadzorca Projektu Przydzielona Formacja Operacyjna
USINBL Ośrodek-81 J. Karlyle Aktus S. Cole Sisson E-13 "Manifest Destiny"

location.png

Joppa, IN, USA.

Specjalne Czynności Przechowawcze: Wejście do SCP-2935 zostało zablokowane betonem, a dostęp do obiektu jest wzbroniony.

Opis: SCP-2935 jest czasoprzestrzenną anomalią zlokalizowaną w wapiennej jaskini pod cmentarzem niedaleko Joppy, Indiana. Cmentarz, którego ostatnia pochowana osoba zmarła w 1908 r., został odkryty przez personel Fundacji po tym, jak odkryto sygnały radiowe pochodzące z SCP-2935 (zobacz Dodatek 2935.1 poniżej).

Anomalią SCP-2935 jest praktycznie identyczna replika rzeczywistości współczesnej Ziemi w roku 2016, z główną różnicą w tym, że całe życie, wliczając biologiczne i niebiologiczne, jak również wszelkie czujące byty, maszyny, komputery i inne zjawiska „podobne do życia” znajdujące się w SCP-2935 skończyły się 20 kwietnia 2016 roku.

Informacje zdobyte przez mobilną formację operacyjną, która udała się do SCP-2935 w celach rozpoznawczych wskazują jakoby wszystkie formy życia w SCP-2935 nagle i bez ostrzeżenia umarły gdzieś pomiędzy godziną 0300, a 0400 czasu wschodniego. Przyczyna tego jest obecnie nieznana.

Dodatek 2935.1: Odkrycie

Dnia 28 kwietnia, 2016 roku około godziny 0500 czasu wschodniego, sygnał radiowy został wykryty przez personel komunikacyjny z Ośrodka-81, niedaleko Bloomington, Indiana. Sygnał ten, choć zniekształcony i niezrozumiały, został potwierdzony jako pochodzący z niezarejestrowanego obszaru Joppy w stanie Indiana w pobliżu autostrady międzystanowej nr 70 w USA. Personel Ośrodka-81 w Indianapolis zgodnie z polityką Fundacji został wysłany w celu ustalenia źródła sygnału i odkrył SCP-2935 podczas badania tego obszaru.

Po wstępnym wejściu do SCP-29351 wyżej wspomniany personel nie był pewien, czy rzeczywiście odkryli anomalię, czy ich dron opuścił jaskinię drugą stroną. Zostało to szybko wyjaśnione podczas obserwacji otaczającego obszaru i po odebraniu niezakłóconego sygnału radiowego, którego szukali. Transmisja, która wydawała się zapętlać od 20 kwietnia, była automatyczną wiadomością wysłaną z Ośrodka-81 z rzeczywistości SCP-2935. Pełny transkrypt wiadomości jest następujący:

To automatyczna transmisja alarmowa od Fundacji SCP i twojego rządu krajowego. Jeden lub więcej z naszych ośrodków przechodzi właśnie awarię systemu komunikacyjnego, prawdopodobnie z powodu przełamania zabezpieczeń nieznanej siły. Wszystkim obywatelom nakazuje się pozostanie w swoich domach na czas zabezpieczania przełamania przez zespoły zabezpieczające. Ta wiadomość będzie transmitowana od 20 kwietnia 2016 do— (wiadomość zostaje nagle przerwana, po czym się zapętla)

Następnie, personel Ośrodka-81 skontaktował się z dowództwem ośrodka. Mobilna Formacja Operacyjna Epsilon-13 "Manifest Destiny" została natychmiastowo przydzielona do badania i eksploracji SCP-2935.

Dodatek 2935.2: Eksploracja SCP-2935

Eksploracja SCP-2935 przez MFO Epsilon-13 odbyła się w czterech oddzielnych misjach, trzech załogowych i jednej bezzałogowej. Podczas tych misji zostało pozyskanych kilka artefaktów i fragmentów informacji, a ich pełna lista wraz z opisami jest dostępna w Dodatku 2935.3.

Dodatek 2935.3: Odzyskane Artefakty i Informacje z Misji MFO E-13